-- WYCIECZKA DO FRANCJI I HISZPANII --

W dniach 30.05-9.06 uczniowie klas I, II i III Naszego Gimnazjum, pod opieką p. Anny Góreckiej, p. Anny Jaroś, p. Moniki Kamać oraz p. Barbary Marchockiej wyruszyli na wycieczkę po pięknych państwach Europy - Francji oraz Hiszpanii.

Pierwszy dzień był pełen wrażeń, ponieważ mogliśmy odprężyć się po długiej podróży
w "Parku Asterixa" (park rozrywki niedaleko Paryża). Kolejny dzień spędzony w Paryżu, mimo długich pieszych spacerów i męczącej jazdy zatłoczonym metrem sprawił nam wiele radości
i był zwieńczony oglądaniem panoramy stolicy Francji ze wspaniałej Wieży Eiffla.
Z malowniczego Paryża wyruszyliśmy w drogę do Hiszpanii.

foto foto

Kolejne kilka dni spędziliśmy na wybrzeżu Costa Brava w słonecznej Hiszpanii. Zwiedzaliśmy tam Barcelonę oraz oficjalny stadion klubu FC Barcelona, miasteczko Lloret de Mar znane
z "Pamiętników z Wakacji" oraz miasteczko Tossa de Mar.

Po 3 dniach spędzonych w Hiszpanii, wróciliśmy do Francji - tym razem jednak na Lazurowe Wybrzeże. Tam mogliśmy podziwiać miasto Cannes, gdzie odbywa się Międzynarodowy Festiwal Filmowy oraz spędziliśmy kilka godzin w perfumerii Fragonard.

Kolejnym punktem naszej podróży było Księstwo Monaco. W tym maleńkim państwie zajmującym powierzchnię ok. 1km kw. mogliśmy przyjrzeć się z bliska ciekawym gatunkom zwierząt wodnych w oceanarium, przejechać się po torze Formuły 1 oraz obejrzeć budynek słynnego Kasyna w Monte Carlo (do którego, niestety większa część wycieczki nie mogła wejść, ponieważ nie miała skończonych 18 lat)

Naszą wycieczkę po Lazurowym Wybrzeżu zakończyło zwiedzanie Sant Tropez oraz degustacja słynnych (przepysznych) lodów z St Tropez.

foto foto

Podczas całej wycieczki oprócz czasu na zwiedzanie, znalazł się również czas na plażowanie
i odpoczynek. Mimo trzech nocy spędzonych w autokarze, obiadokolacji o 5 rano wycieczka była naprawdę fantastyczna. Organizatorkom należą się wielkie podziękowania za czas, odpowiedzialność i cierpliwość, którą miały dla nas przez te 11 dni.